fredag 11 april 2008

Sjuk GUBBE

Så här står det i Expressen om 42-åringen som är häktad för bortrövandet av Engla:

"42-åringen förnekar att han medvetet sparat barnporr i sin dator.- Jag kan ha sparat 40- 60 nakenbilder. Möjligtvis kan det där finnas någon bild som kan vara tveksam. Det har jag ingen koll på, sa han vid polisförhöret.Enligt advokaten kan det röra sig om ett misstag.- Han säger att han inte skulle spara något om han visste att det var barn. Det är bilder som han ska ha fått skickade till sig eller som han har laddat ner.- Det är normalt inget han sparar eller tittar på, säger advokaten."

Det är så jag vill SPY. Vafan har han barnporr på sin dator om det NORMALT inte är något han tittar på?? Varför är datorn inte i normaltillstånd nu då? Bilderna fanns ju där.

Han tror säkert att det finns lyckliga horor också. Och att barn som prostituerar sig i Asien gör det av fri vilja - med glädje.

Han har säkert ingen hjärna heller. Han bytte den mot sex med en docka en gång på Teneriffa.

Ja, jag är arg.

2 kommentarer:

Zaccheus sa...

Ja, jag förstår att du är upprörd - men hetsa inte upp dig för mycket; det kan vara skadligt för hälsan ! I dagens nr. av "Metro" stod det nämligen att det kan vara LIVSFARLIGT att blogga - det nämndes ett par bloggare som hade fått varsin hjärtattack och dött för att de bloggat alltför flitigt ! Så akta dig !

Men man kan riskera hälsan på många sätt; i förmiddags skulle jag ta ett par värktabletter - men i ren tankspriddhet tog jag i stället en extra blodtryckstablett (jag hade redan tagit dagens dos) ! Iväg till apoteket på en gång, med obehagliga tankar om magpumpning i huvudet...! Men det var inte farligt, sa de - möjligen kunde jag bli lite tröttare än vanligt...

Och VARFÖR ska det vara så svårt att logga in på din sida; nu fick jag göra om proceduren med att skaffa lösenord igen !

Zaccheus

Mette sa...

Ja, det är störigt...ska se vad jag kan göra!