torsdag 10 april 2008

Knarkadeln

Rausing greps för narkotikainnehav
Hans Kristian Rausing, 44, arvtagare till svenska miljardimperiet Tetra Pak, greps i sitt hem med crack och heroin. Tidigare hade hans fru Eva Rausing, 44, försökt smuggla in knark på amerikanska ambassaden. Nu söker Eva Rausing hjälp för sitt beroende. - Jag har begått ett allvarligt misstag som jag ångrar djupt, säger Eva Rausning, enligt Telegraph.


Minsann!!
Ebba von Sydow är inte ensam med sin knapadel längre! Byt bara ut några bokstäver så har vi nu alla ÄNTLIGEN fått vår alldeles egna KNARKADEL!
(Bild från Knarkpost.... ooppsss jag menar ju Kvällsposten)

2 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

vad har fru rausing gjort runt halsen..
det ser ut som ett gigantiskt blåmärke..

knarkarslagsmål..
hmm...
;)

Bloggblad sa...

Jag börjar inse att det nog är himla tråkigt att vara rik... för inte har jag tid eller råd att knarka - eller vilja till det heller förresten...
Däremot skulle jag gärna vilja ha liiiiiite mer pengar. Men inte mycket - och ingen titel.