tisdag 9 december 2008

Vuxenpoäng

Jag hörde nå´n gång att man var vuxen om man hade en så´n där ... ummm ... grej i toastolen som färgar vattnet blått eller nå´t när man spolar. Fattar nå´n vad jag menar? Vad heter en så´n?

Man fäster den liksom på sniskan och så blir allt fräscht och ljuvt.

Just nu har jag en så´n - Mr Muscle (namnet får mig att tro att det är superbra).

Så jag är vuxen då?

Nja ... jag tycker nog att det jag gjorde precis är ännu MER vuxenpoäng: Jag hängde en julkrans på min ytterdörr. DET är att vara vuxen. Glöm allt annat som rösträtt och hm ... andra skumma ting.

En julkrans på dörren räcker.

Denna är väldigt kitschig. Fick den av Wendy i Alabama. Mycket plastknepigheter snurrat runt nå´t träaktigt.

Mina grannar kommer nu inte bara tro att jag är knepig. Nu vet de.

2 kommentarer:

PGW sa...

Vi vill se bild på den där tack!

Mette sa...

Heheheh ... ja, jag ska se vad jag kan göra. Nu är det för mörkt för foto där ..... men imorgon kanske! Den ser för jävlig ut - um, det var sanningen.