onsdag 6 augusti 2008

Snygg karl

I dag sade den snygga "Danska Araben" (han i närlivsen) till mig att (på danska) att "Et smykke kan ikke sälje smykken". Och fortsatte med att undra vad jag gör för att bli vackrare och vackrare. Till slut sade jag att "Du får fan sluta nu för jag är helt röd i huvudet ju". Och min genans spred sig så i hela affären att cigglimpan som jag skulle betala 320 för blev 230 på nå´t konstigt vis - och jag sade absolut inget. Nada. Jag var nöjd.

Det jävliga är att ju blondare jag fixar mitt hår och ju längre jag fixar mina naglar desto mer får jag av dem. Men va fan.

Sen lärde min tyska väninna mig hur man läser tysk cigg-varningstext på korrekt tyska. Speciellt det där med att det skadar mina spermier. Det är viktigt med rätt uttal.

Sen pratade vi grammatik hela kvällen och ja - min hjärna är i behåll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var glad !
Aldrig får jag något för att jag är vacker. Inga billiga cigaretter och ingenting annat heller !
Så njut nu av din skönhet och ta allt du blir bjuden på.
Nils

Mette sa...

Heheheh, tack för det. Jag fick en mineralvattenflaska och ett stort kitkatchocklad som jag precis pressat i mig.

Nu ska jag se på ännu ytligare TV och sen ska jag ringa min väninna i Alabama. Har laddat upp med öl.