måndag 4 augusti 2008

Snälla P C Jersild - ta inte in mig på Stockholms-rehab

Min lägenhet ser för jävlig ut. För jävlig.

När jag trodde att jag var på grön kvist gjorde jag beställningar. På ditt och datt.

Bl a så hittade ett billigt kontorsvaruhus på nätet. Som hade jiffykuvert och annat som jag använder mig mycket av. Så jag beställde.

Morgonen efter jag varit på haket och glänst med mina naglar ringde det på dörren klockan sju.

Där stod det en glad man med en säckakärra med SJU kollin. Med bara kuvert i! Vad har jag tänkt på?? Och de skulle komma med RESTEN nästa vecka.

Min lägenhet är fylld av stora kartonger och det ligger kuvert överallt.

Jag flydde innan idag och köpte en flaska Southern comfort som är min favorit. Tre CD-skivor. Jag har hört den där Hurt med Johnny Cash så mycket nu att jag var tvungen att köpa den. Nu lyssnar jag på Rehab med Amy Winehouse och funderar på att busringa P C Jersild och bräka nå´t om att jag inte vill in på Rehab för jag trivs med min malmöitiska.

5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

TACK för att du nämner det där idiotiska som PC hävde ur sig...GUBBE!

Mette sa...

Ja, jag såg en bild nyss på honom. Hans mun var ett streck. Ett korrekt streck som det kommer korrekt uttalning ur. Tycker han.




Tycker HAN.

Jenny Oak Fae sa...

Förresten...jag ÄLSKAR "Hurt" med Johnny Cash..!

: )

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha: vart får du allt ifrån - Southern Comfort månne?!

Mette sa...

Ibland talar jag genom flaskan. Som ett sorts handikapphjälpmedel, heheheh.

Subventionerat av staten.

Den låten "Hurt" - visste du att det är en cover? Att det är Nine inch nails som gjorde den först?