fredag 18 juli 2008

SJUK (nästan som vanligt)

(Sjuk och sur och trött)


Usch jag e sjuk.



Har så ont i ryggen och och axlarna, snuvig, så TRÖTT.



Sprang ner till Araberna för jag orkade inte gå längre (typ till Konsum). De hade INGET i sina hyllor. Ingen grönsak - inget. Så det blev godis och pommes frites som uppenbarligen varit tinad ... påsen är full med is.



Proppade i mig godiset och somnade. Sov i tre timmar. Har vaknat precis och nu står pommes fritsen på tur. Blä - känner mig sockrig och äcklig i munnen.



Är det nå´n som vet om det går nå´n mysko influensa/förkylning nu?



Spelar en Dag Vag som brukar göra mig glad "Du får aldrig nog" - brukar få upp energin till den. Men jag känner mig bara hel-lam och fortfarande så trött.

7 kommentarer:

PGW sa...

Sov! Drick en massa vatten! Och låt bli de där frittarna, de blir du antagligen inte piggare av ...

Mette sa...

Nä det är sant. Men jag är så sylten!!

Får nog ta den där äckliga naturell youhurten istället.

Det Mörka Hotet sa...

Kram, krya på dig och bädda ner dig - du "får" känna dig sjuk OCH sur!

Jenny Oak Fae sa...

Krya på dig !!!

Jag är också lite förkyld, med ont i halsen, har varit febrig också...

Jag såg SAW 2 igår, ettan var bättre, för den var mer äcklig på ett psykologiskt plan, tvåan var mer "rälig" på ett blodigt sätt..!

; )

Kram, Jenny

<3

Mette sa...

Ja, jag sket i stripsen. Jag gillar inte stripes precis.

Tack DMH!

Tack Jenny - ja, jag var inte sugen på tvåan. Efterföljare till filmer brukar vara kassa.

Mildamakter sa...

Det går en riktigt rälig förkylning i Malmö just nu, var och varannan människa går omkring och nyser och hostar på allt och alla :o(

Krya på dig!

Mette sa...

Tack alla!

Ja, jag bara sover och sover. Har ont överallt .... blä ...