tisdag 15 juli 2008

Barnaby & HÖGVINST

Tusan ... de där Barnaby som går nu har jag redan sett på Danmark ...

Jag får tröstskrapa en Trisslott. Just nu känns det som: ingen vinst, jag förtjänar ingen vinst, jag e för korkad för en vinst, jag vet ju inte ens hur man borrar fast min bokhyllebelysning!

Jag ska försöka ändra till: ARGHHHHHH Här kommer jag du lilla veka lott med så mycket pengar på dig!!! Nu ska jag slajsa & slafsa upp dig med min bästa kniv.

(Skriket från början ska göra lotten rädd. Då gör den allt för att påverka en lustiger utgång för mig - tänkte jag)

2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas du får en högvinst, vore ju kul om någon som förtjänar det vinner !!!

: )

Kram, Jenny

Mette sa...

Tack - men HMPF! Ingen vinst.

Min Trisserfarenhet som börjar bli mer och mer vidlyftig ... tyvärr ... säger mig att man måste skrapa två lotter. Då vinner jag nästan alltid på den ena. Men typ bara 50 spänn som jag lagt ut på det hela.