lördag 22 november 2008

Klicka inte här ...

... om du inte är sugen på döda människor.

Läste om killen som länken går till (den går till hans MySpace-sajt). Han tog livet av sig häromdagen. Han riggade upp sin webcam och lät 1500 personer se hur han tog en överdos. Sen satt folk i timmar och glodde och väntade. Så kom ambulanspersonalen.

Först tänkte jag: Varför ställde han inte upp i Big Brother eller nå´n annan dokusåpa istället?
Sen tänkte jag ingenting. För jag förstår det bara inte.

I dag är det helt vitt i Malmö! Jag bor överst och snön ligger verkligen vit över taken men det är nog nå´n mer än jag som är vaken. Det är liv utanför i alla fall.

I dag har jag tvångstvättid.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Min salig mammas ord ringer i mina öron: Var försiktig lilla öga vad du ser... (en barnsång från söndagsskolan) Så jag utsätter mig inte för något jag inte vill se.

Mette sa...

Sidan är inte hemsk. Det är hans MySpace från när han levde. Ville varna ändå.

Men håller helt med din salig mamma - vissa saker vill och ska man bara inte se.