fredag 27 juni 2008

Detta ska kanske inte sägas högt - så jag skriver det

Klicka på den där rubriken om du inte vet vad jag menar med sexfilm med dvärg.

Jag skäms över mina egna känslor .... men alltså: Jag kan nog fan inte komma på nå´t mer avtändande. Och det låter hemskt - på nå´t sätt. Men jag kan fan inte hjälpa det. Jag är 175 cm: var skulle jag ha karln??? Man hade nästan måst ha en så´n där bräda som bilmekare åker fram och tillbaka på under bilar. Eller nå´t liknande.

Eller tänka om totalt vad det gäller sex.

Jag i alla fall: Att få bli smekt på brösten kommer inte att hända före kvart i åtta då han bara är nere vid fötterna nu och jobbar.

2 kommentarer:

Leina sa...

=D

Ja vad ska man säga.... Kommer inte att desperat söka efter filmen i alla fall.....

Anonym sa...

finns alla varianter du vet... spinkisar som vill ha ett köttberg till kvinna över sig och såna saker. När det gäller sex finns det ju inte en norm som är "rätt" och en som är "fel" - eller hur? Vart skulle annars alla kvinnor ta vägen som inte ser ut som Pamela Anderson?
Det du finner avtändande finner någon annan skitsexigt. Men jag tänder inte heller på dvärgar, där går även min gräns...