onsdag 26 mars 2008

Skvaller

Mitt nya, stora, omättliga behov av ytlighet har lärt mig så mycket under påsken. Bort med Sartre, Lessing och in med skiten djupt i skåpet. Fram med den RIKTIGA litteraturen. Den som lär mig att Nicole Kidman har nå´t knepigt i läppen (goretex?), att Britneys far och Kevin Federline ska starta pub ihop och att Madonnas händer är på tok för rynkiga!

Madonnas unge, Lourdes, har personal till allt. Nå´n som pillar med fötterna och nå´n med håret.

Michael Jackson låter sina barn svälta alt. hårdbanta. Han har dessutom själv huvudet fullt med post it-lappar.

Ibland när jag tejpar mycket kan jag sätta en tejpbit på handen. Jackson kanske gör samma med sina post it-lappar? "Lika bra att ha dem utspridda i hela huvet jag ska ju ändå snart använda dem".

Och så har Tori Spelling opererat sina bröst så att de blivit mycket fula. Men varför ska allt vara så vackert alltid?

Jag är fortfarande jättekrasslig och kommer nog att lära mig mycket mer idag.

Undrar t ex vad Nick Nolte gör? Och Gene Simmons? Har han bara en enorm häck eller finns det en framsida också? Kanske t o m en rest av en hjärna?

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Och Bloggblad går utan bh hemma... s.k. drop down-effekt uppstår utan att hon bryr sig.
DET är intressant!
Dessutom ska hon ut och gå i solen med annan bloggare idag. Live!

Mette sa...

Oh så spännande! Ja, inte behån ... eller jo den med, hahahahah.

Jenny Oak Fae sa...

Roligt skvaller :)

Tori Spelling har väl aldrig haft vackra bröst..?

Kram

<3

Mette sa...

Hehehe, ingen aning. Har inte sett ner i det dekolletaget förut ...

Zaccheus sa...

Pröva lite positiva nyheter i stället, ex:vis denna :
Zaccheus har 2.800 kr. kvar på lönekontot, månadens räkningar betalda - och i morgon får han lön ! (Hoppas jag, det kom inget lönebesked i dag, fast det är den 26:e...!)

Zaccheus

Humlan sa...

Jag vet inte riktigt om den nya litteraturen är mindre deprimerande än den gamla...

Mette sa...

Du e ju miljonär!


Nä Humlan ... du har rätt ...