tisdag 23 september 2008

Försvunna Carolin

Jag läste precis att 20 personer erkänt sig skyldiga till hennes försvinnande.

Vad driver dem? Käkar de dålig frukost? Bantar de ständigt och är ilsk? Som en fastkedjad tax på en gård. Bjäbbiga.

Berömmelse? Nä - de kommer väl aldrig att bli dömda (förhoppningsvis - av många skäl) så de kommer aldrig att bli kända som nå´t annat än 43-åringen (eller 28-åringen ... eller ..).

Jag vill inte bli känd för/som min ålder. Förfärligt. Istället för att folk hade kallat mig för Mette hade de sagt 39-åringen: Fråga 39-åringen om hon vill ha en öl till.

Usch usch usch.

Nä - de måste helt enkelt vara uttråkade. Vad gör man egentligen ute på vischan så högt upp i Norrland? Hm ... super till? Ja, det och anmäler sig själva för diverse brott. Jo - så är det nog.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En dum fråga: Vem fan är Caroline?
Björnebryg 7,2

Mette sa...

Har du missat det?


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1308903/20-tal-har-erkant-inblandning-i-carolins-forsvinnande

Anonym sa...

Jaså, var det Expressen. Då bryr jag mig inte.
Highland Eagle

Det Mörka Hotet sa...

När jag trodde att jag inte kunde bli förvånad längre så läste jag också detta...varför vill man ta på sig en kriminell handling...?