onsdag 30 april 2008

Hål i huuuuuuuuet


Så! Där är jag.
Jag har inte skrivit mycket. Varit sjuk. Funderat.
Försöker banta. Försöker dra ner på rökningen.
Pappa sade att han skulle ha hål i huvudet om han rökte med strupcancer och jag svarade med att jag har hål i huvudet redan. Försökte varva med snus men det är fan inte gott. Får köpa nikotintuggummi.
Jag fick en chock när jag räknade efter igår. Jag hade en limpa med fem askar kvar. Den limpan hade jag köpt två dagar tidigare. Jag har fan hål i huvudet.

5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jag borde också banta...har slarvat så med vad jag proppat i mig den sista tiden...dessutom slarvat med att röra på mig : (

Hoppas verkligen att du lyckas att lägga av helt med cigaretterna, håller tummarna för dig!

: )

Kram, Jenny

<3

Zaccheus sa...

Åh, så tråkigt att höra att du har varit sjuk ! Hoppas det är bättre nu - och lycka till med att sluta röka, för allt i världen !
Jag bestämde mig för att den 1:a maj skulle bli "Datorfri dag" - det var så mycket annat som jag ville hinna med ! Nu blev det inte så mycket tid över som jag hoppats på - jag sov länge, och sedan vilade jag middag... Nå - jag har i alla fall röjt undan det värsta i hallen. Men gissa vad jag just gjort, kl. 00.01 den 2:a maj...?

Zaccheus

Tankevågor sa...

Ge bort cigaretterna tänkte jag skriva men det är ju verkligen att ha hål i huvudet!
Släng ciggen och så KAN du inte röka mer!
Lycka till! :-)

Ilva sa...

oj!

Batbut sa...

men Mette då... det går att sluta röka. Även om det är svårt. Men det går, jag lovar!