torsdag 20 mars 2008

Blogg-Feng Shui

Bloggen är Feng shui:ad på HÖG nivå!

Känns skönt att köra arkivlös. Arkivet sitter som en ryggsäck som man inte har nå´n pejl på alls till slut tycker jag. Man kan ju ha skrivit vad för nå´t som helst för ett år sen. Eller ... hm... för en dag sen.

Tänkte lägga ner. Men jag saknade fan bloggen. Får ser hur jag skriver framöver. Ni som läst här vet att nu är död och sjukdom min vardag sen ett tag. Lade ner bloggen för jag vill inte lämna ut nå´n nu. Och det blev ett stort problem för jag vill ju samtidigt inte lämna UTE.

Jag får hitta en balansgång. Eller så skriver jag bara ibland om mitt vanliga trams och lämnar allvaret utanför. Så länge det går.

Får se - men nu har jag pinkat in mitt gamla revir i alla fall. PUH!

Pink och skvätt på er!

7 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

hej mette..
jag har verkligen saknat dig..
och tänkt på dig..
hoppas att du mår någorlunda..
trots elände..

påskskutt från grodan

Humlan sa...

Jag har också saknat dig och funderat på hur du har det där nere.
Förstår att det kan vara skönt att städa ur och börja på nytt. Hoppas detta kan bli ett litet andningshål, vill och kan du inte skriva om det stora viktiga som händer, så kanske detta kan bli en plats för det lilla i vardagen.
Stor Påskkram

Mette sa...

Åh tack du lilla groda och du lilla Humla!!! Så trevligt att ni undrat över mig. Jo jag är deppig och har varit deppig.

Men jag ska nog kunna skriva lite vanligt krafs ändå.


Så KUL att veta att det finns folk som bryr sig.

Tack och kram ni båda!

Cornelia sa...

Vanligt vardagspladder fyller också en funktion och jag gillar verkligen ditt prat om ditt och datt. det allvarliga lyser ändå igenom. Hoppas att allt blir bättre för dig.

Mette sa...

Tack Cornelia!

PGW sa...

Välkommen tillbaka! Nu blir det någon ordning på tillvaron igen.

Mette sa...

Tack PGW!!!! Kram!