tisdag 25 november 2008

Jag vill vara som Paris!

(Rubriken är en länk)

Mettes My New BFF

Att söka till min egen BFF-grejja är du välkommen att göra. Nu är det så att jag är världens mest osociala människa. Så jag vill inte ha nå´n jävla ny BFF (Best Friend Forever) - men go ahead så får vi se vad som händer.

Här är några grundregler som du först bör veta.

1. Ring mig aldrig. Jag kommer inte att svara.
2. När vi blivit BFF ses vi en gång i månaden till en gång varannan.
3. Hemligheter utbyter vi inte. Jag har min integritet. Och du borde tänka på din.
4. Vi färgar inte varandras hår. Känns töntigt och för flickigt. Samma gäller sminkning etc.
5. Vi ses mest på puben ty annat än ytliga diskussioner är jag inte intresserad av.
6. Du får inte stoppa ner dina fingrar i min hudcreme. Ohygieniskt.
7. Du får inte titta i mina skrivbordslådor eller skåp.
8. Du får inte prata precis.
9. Jag behöver inte heller prata - vi kan se på TV ihop.
10. Inga rara ord som "Du är min finaste vän" - tack.


Om du känner att jag är rätt bästa väninna för alltid så är du välkommen att skriva. Förmodligen kastar jag ditt mail/brev utan att läsa det. Hehehe.

Inga kommentarer: