torsdag 22 maj 2008

I´m gonna doing the Omoralisk Schlagerfestival

Jag vaknade med en sångtext i skallen som jag inte får bort: Doing the omoralisk schlagerfestival- ni vet den där anti-ABBA-dängan. Måste få bort den men vill ändå inte ha Hero där istället.

Men i dag får jag ju gilla den. För jag är patriot vid alla så´nna här tillställningar.

Jag var det t o m vid Hockey-VM nu som jag egentligen är helt ointresserad av.

I dag ska jag tvätta - och städa. Frågan är om jag ska köpa nå´t gott till ikväll eller om svälten ska fortsätta?

Jag gjorde situps - 50 stycken om dagen - ett tag. Kom på namnet "Valkar av stål". Men jag ska försöka ta upp det igen.

2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jag ska också titta ikväll!

Jag försöker verkligen också gå ner i vikt nu, dricker 2 liter vatten/dag, äter fil & müsli till frukost, äter inget efter 19.00 ( försöker iallafall låta bli... ) sedan cyklar jag varje dag + att jag gympar på kvällen, så jag HOPPAS att det ska ge resultat...

Kram, Jenny

<3

PGW sa...

Hehe valkar av stål ... hehhehehee :-)