torsdag 23 oktober 2008

Heute

Jag har täppt till min flerveckorssjuka med kortisonspray, rinexin och huvudvärkspiller.

Började tro att jag är frisk. Så kom tandvärken. Jag tappade ju en halv tand ... men nu har jag tid hos tandläkaren på måndag.

Jag vill gå till Överskottsbolaget idag men där var det ett rån häromdagen. Är inte det ett märkligt ställe att råna? I vilket fall - blixten slår väl inte ner två gånger på samma ställe?

Får se hur jag gör.

Jag ska köpa en ny säng. Och en skrivbordsstol. Har sett en säng på IKEA som jag vill ha men nu börjar jag tänka att den kanske ser för flickig ut ... hm .. ska se om jag kan lägga in bild på den sen.

2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Här har det varit VÄLDIGT mycket rån mot butiker senaste tiden..! Ö&B ska jag till idag, måste få hem kattsand...

Jag ska köpa en dagbädd på IKEA (Meldal), men får vänta tills nästa månad...har inte råd just nu...jag ska ha den istället för min slitna soffa.

KRAM, Jenny

<3

Mette sa...

Jag fick ett arv av min gudmor. Så det är därför jag kan handla.

Tror jag struntar i Ö & B idag. Ska ut och handla mat istället. Tandvänlig mat. Färdigtuggad .. barnmat? Hm ...