tisdag 21 oktober 2008

Blond vs Brunett


Det här är ju jag och brunetten är min väninna Emma. Hon var lika blond som jag när vi började att umgås.
En dag var hon plötsligt brunett: "Jag kommer att hitta en karl nu när jag är mörkhårig" sade hon.
Jasså, tänkte jag - ungmön - så det är så man gör?
Vi gick iväg till en pub och hon hittade en karl som hon nu bor med.
Outrageous!
Får se vad som händer på fredag hos frissan ...
Nu har jag mailat en konsumentvägledare här i Malmö angående nedanstående dilemma.
Nä - dilemma är ett för magert ord.
Nedanstående SKANDAL! Kuvertskandal!

6 kommentarer:

PGW sa...

Det är väl så det sägs fungera? Män har kul med blondiner men gifter sig med brunetter? ;-)

Mette sa...

Ja, hahahah!
(men ändå - blä)

Mette sa...

Rödhåriga då?

Vi på Kantarellen sa...

Med åren kommer du att bli vithårig.... och DÅ kommer karlarna att springa som galningar efter dig. Om nu inte vithårig räknas som blond förståss.

Emma sa...

Vilka pumor! :-)

Mette sa...

Heheheheh - mmmmmm....