fredag 18 april 2008

Uti mitt hem

Alltså jag har inte en så´n enkel grej i mitt hem som nål och tråd.

Jag måste ha Feng Shui:at bort det. För jag har en känsla av att jag har haft det ... tror jag ...

Jag sade till en väninna häromdagen att jag har så mycket kläder och annat som måste lämnas in. Knappar som lossnat och annat. Hon undrade förvånat varför jag inte fixade så´nt själv: Kan du inte sy i en knapp??

Så jag har funderat och kommit på att det där borde jag ju klara av. Men jag har fanimej varken tråd eller nål.

3 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jag har nål & tråd, men tar mig aldrig tid till att fixa sånt som behöver lagas...har tex. en ny kappa från H&M, där sömmen gått upp i ryggen..! Dålig kvalitet!!!

Kram & trevlig helg!

/ Jenny

<3

Anonym sa...

brukar finnas i tillbehörshörnan i de vanliga affärerna... där de har lite allt möjligt jox.

Bloggblad sa...

Det är nog nåt med dagens ungdom... Dottern kom till mig med byxor som måste läggas upp. Hon är 32 och har inte en susning om hur man gör. Sonen kom med sina finbyxor som måste flyttas ut en knapp på... och har inte en susning hur man gör.
Vad sjutton har de barnen för en morsa som inte lärt dom sånt!!???