tisdag 15 april 2008

Bakfylleblues

Tung drömlös sömn.
Vaknar för tidigt.
Cigg.
Kaffe.
Alindrin.
Cigg.
Alvedon.
TV.
Kaffe.
Misslyckat sömnförsök.
Grannen under skriker.
Cigg.
Alvedon.
Mat.
Ner till den danska araben:
Ramlösa och vingummi.
Masar mig upp för trappan.
Cigg.
Cigg.
Drack jag åtta öl?
Det blir fyra liter.
Alindrin och alvedon.
Cigg.
Grannen under verkar slå sönder sitt kök.
TV.
Tänker att jag ska köra en detox.
Cigg.
Godis.
Tänker att jag ska fasta och sluta röka.
Cigg.
Cigg.
Cigg.
Tänker att det kan räcka med bantning.
Godis.
TV.
Funderar på att byta min mixer som jag fick i födelsedagspresent mot en maskin som gör mineralvatten eftersom jag dricker så mycket. Mycket vatten ...
Cigg.
TV.
Tänker att jag ska byta den ändå mot en juicemaskin.
Funderar på om jag är miljövänlig när jag dricker Ramlösa.
Cigg.
Kollar Thorsten Flincks hemsida och kommer på att jag är jättehälsosam ju.
Cigg.
Cigg.

3 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Nej!!!

Nu blev jag ju godissugen...

;)

Mette sa...

Hahaha, jag trodde inte man kunde bli sugen på nå´t av den texten ... så fel jag hade ...

Anonym sa...

Hmmm... om jag skulle hälsa på dig får jag nog stå ute på balkongen och prata in genom balkongdörren... klarar inte av så mycket ciggarettrök...