onsdag 19 november 2008

Nakna män

(Rubriken är en länk)


Man kan tydligen skicka in sin dröm till Expressen och få den uppfylld.


Hm .... mitt brev med motivation:


Kära Expressen,

jag vill att herrfotbollslandslaget ska komma till min lägenhet. Innanför dörren ska de ta av sig alla sina kläder och bli tilldelade olika städredskap.

Sen ska de städa min lägenhet från topp till tå.

Själv ska jag ligga på soffan och kolla på Oprah - eller hm ... låtsas kolla på Oprah.

Eftersom jag varit sjuk så länge nu tycker jag att jag är värd detta.

M v h Mette i Malmö

(Bild på simulerat TV-tittande)

3 kommentarer:

PGW sa...

Jag tycker också att du förjtjänar det.

PGW sa...

men så jag stavar! Sorry, är lite småsömnig.

Mette sa...

Tack för det!
Jag sitter här och väntar på en knackning på dörren. Eller elva knackningar. Startelvans knackningar.